Нанесення логотипу на одяг було прийнято ще в давні часи.
Купці, відправляючи за тридев'ять земель товари, постачали їх логотипом або товарним знаком своєї мануфактури (це якщо товар був дійсно хорошої якості).
Багато хто ще пам'ятає, як за часів Радянського Союзу, все, що було забезпечено етикетками неросійською мовою, викликало оточуючим трепет.
Нанесення логотипу на виріб, в основному, служить для того, щоб виділити совою товар від товарів конкурентів.
Спочатку логотип компанії заробляє довіру у споживачів, а в подальшому, тільки сам логотип може повідомляти споживачу те, що він купує товар перевіреної якості.
Потім вже сам логотип або бренд починає жити своїм життям - його купують і продають як товар.
Згодом, в суспільстві складаються певні стандарти, яким повинен відповідати якісний товар або послуга. На просторах колишнього СРСР ці стандарти приходять із Заходу.
Ми вже не можемо уявити, щоб на одязі службовця або на спецівці працівника відомої світової компанії, не було логотипу фірми.
Це вже стає як стандарт, який гарантує високий рівень сервісу.
Якщо для якогось народного автомобільного «умільця» з підворіття, наявність взагалі будь-якої більш-менш чистого одягу на ньому, вже служить певним орієнтиром його «рівня», то для працівника фірмовій станції техобслуговування, одяг з логотипом компанії є вже стандартом де -факто.
Як відомо, перше враження про людину формується в перші хвилини спілкування з цією людиною.
Точно також і враження про фірму складається на початковому етапі спілкування з представником фірми.
Тому, потрібно ще на початковому етапі зробити все, щоб справити на клієнта сприятливе враження.
От саме на цьому етапі, одяг, забезпечений фірмовим логотипом, і може зіграти ключову роль.
Кур'єр, який привіз замовлення замовнику, є тією особою, яку бачить клієнт.
І завдання керівника, щоб це «обличчя», тільки своїм виглядом, могло заробляти репутацію компанії і здобувати прихильність замовника.
З усіх методів нанесення логотипу на спецодяг та формений одяг, машинна вишивка відрізняється простотою і доступністю.
В процесі виробництва вишивки не використовуються, на відміну від нанесення логотипу фарбою, хімічно активні сполуки і розчинники, а значить, цей метод є більш екологічно чистим.
На відміну від нанесення зображення за допомогою флока або термопереноса при виробництві вишивки використовується мала кількість ручної праці, а значить і кінцевий результат має більш стабільну якість.
Сама технологія нанесення логотипу на тканину методом машинної вишивки, є нескладною і технологічною.
Не потрібно створювати трудомістких трафаретів або матриць - дизайн для машинної вишивки створюється виключно в електронному вигляді на комп'ютері.
І вже маючи цей дизайн, можна відразу переходити до процедури нанесення логотипу на спецодяг або формений одяг.
Спецодяг, з якісно вишитим логотипом компанії - відмінний засіб виділитися на тлі конкурентів, створити враження про високий рівень корпоративної культури фірми.